Thursday 3 November 2011

Selesai...

Alhamdulillah...selesai gak tempahan utk setakat hari nie....nanti saya pos gambar yea....terima kaseh kepada semua yang sudi membeli kek dari saya...juga menempah coklat utk hantaran dan sebagai nyer....
hmmmmm...kesian pulak pada cikgu denan pagi tadi...ingat die nak tempah kek coklat utk meraikan seorang mr tew yang akan bersara minggu depan....tapi tempahan tu postpone dulu yea cikgu....sebab nyer yang Q utk raya nie dah banyak...takut tak terbuat pulak...marah org..hehehe saya pujuk jugak cikgu denan sponge kek nak tak????taknak aku nak kek coklat ko gak....hehehe lps raya nanti saya buat yea cegu....prinsip saya senang sahaja...jangan tamak....berniaga nak lama....biar pelanggan puashati....buat kira2 dan jgn berkira....hehehehe..satu lagi jadikan pesaing itu sahabat....kerana rezeki Allah luas...dan setiap orang ader rezki masing2...
hmmmm....dlm 3 minggu lagi cuti....x sabar rasa nyer....nak buat ape cuti nie...banyak perancangan nyer...tunggu la...kemunculan...kek yang berwajah baru...fresh...dinamik...dan tetap teguh...hahahaha...ayat mmg power...
asyik tertangguh hajat nak improve seni mendeco tu...akibat kekangan masa laa....
nak juga menambah koleksi terkini kek yang sedap2....
jap2 saya nak post gambar kek yg ditempah oleh pelajar uitm melaka...juga coklat yg ditempah untuk hantaran...
juga tempahan lain yang akan diambil ari nie dan esok

Sorry yang nie kek yang lom post dlm blog nie...tadi baru upload kat fb...jadi layan jer laa errkk


Sory laa gambar kabur...guna hp che somi...nanti yea saya pesan kat jurugambar tu tangkap gambar tangan kena bedung dulu...hehehe




ader lagi beberapa biji xdapat post nanti kita bertemu lagi yea....

No comments:

Post a Comment