Monday 24 October 2011

Terkejar-kejar...

Uh...dari malam tadi hingga tengah hari nie penat betul....mula2 ader order 2 biji kek...petang semalam ader pulak tambahan 3 biji lagi kek...tunggu cik somi balik keje sebab ader bahan kek yang x cukup....balik dari kedai malam tadi tetiba tgk msg ader pulak order coklat oreo...hmmm coklat pulak x cukup...kedai dah tutup...penghabis nyer pagi tadi berkejar-kejaran di dapor maner nak pgg kek maner nak buat coklat....


Si Yana peminat coklat habaq mai nak amek coklat die kul 12...tepat kul 12 die dah hon depan pintu....coklat xsiap lg...atas kebijaksanaan cik somi...suh la die g round makan dulu 30 min kemudian baru amek....luper pulak nak amek gambar coklat td....


xpa saya post gambaq lain la no...




Camni la rupa saya kot..ok ayat nyer...alamak coklat x siap lagi...tunggu.....hehehehehe...


Petang nie nak balik Bahau....ese ni asal omak abah kek nogorhi....janji ngan adek bambam saya...dio dari uitm melako...jumpo la kek bahau agak eaa...hai windu ngan adek yang comeii sorang lagi tu




Nie la gambar dua org adek kesayangan saya....hep...hep...tgk jer...hehehehe






nie dua kek simple deco...yang atas tu kek mousse coklat,yang bawah coklat moist...tima kaseh pada sume yang sudi beli ngan saya....tima kaseh daun keladi esok2 beli lagi yea...hehehehe...kecik tapak tangan stadium merdeka saya tadahkan....hehehehe


yang tak siap lagi...sebiji belom godak lagi...sebiji dlm fridge lom make up....carrot walnut....2 biji oreo cheese baru keluar oven masih panas lagi duk dlm loyang....


Setakat nie tak leh post pulak gambar nyer....die marah kut sebab semua tak sempat make up lagi...nanti kalo sempat saya upload la...


Gambar atas nie kek carrot walnut with cream cheese frosting


layan lagi gambar oreo cheese cake yea...saya nie wat simple jer deco...tapi rasa tetap sedap....




Nie kek k.long nak makan2...last2 anak2 die n anak2 buah jer yang merasa die punyer lain kali nak tempah lagi...tempah yang besar la kak long...baru puas makan..




Nie kek deco belom siap....terus jer amik gambar.....hehehehe

No comments:

Post a Comment