Friday 28 October 2011

Jiwa Kacau

huhuhuhuhu..tepat pukul 10pg...Dibah bagi msg...kak nak amek kek sebelom kul 12....hayoyoyo....tak siap krim lagi Dibah....saya pon msg ingat amek petang....citer nyer Dibah nak amek ari khamis,selasa lagi dah siapkan...sebelom keberangkatan ke umah mak....sebelom bertolak saya msg Dibah boley tak amek sabtu...kebetulan die pon x balik lagi ke sini...setelah sessi memujuk ok..Dibah kek nyer akak bakar baru....die nak oreo cheese cake...mlm tadi kek nyer dah siap...tapi chill dulu lps bakar.....ingatkan sabtu pon die nak amek petang....saya pon mendeko dengan jiwa kacau....pastu masa adegan memujuk janji nak wat muffin yang sedap tuk die....tgk2 jam mcm x sempat wat muffin...last2 pukul 11pg saya berkocah2 menggodak buttercake....resepi nie dapat dlm kelas chef ina...mmg sedap...lembut...gebu n lemak....dah lama teringin nak makan kira ni 2 dalam 1 laa.....msg kat Dibah amek kul 1 nanti akak bg buttercake....ok kak kate nyer...senang deal ngan Dibah nie....hehehehe...nanti akak datang kedai borong baju lagi yea Dibah...Dibah nie tokey butik Ana Mirza...Lokasi kedai kat Parit Bakar...Mmg cantek2 baju dia..

nie nak post gambar kek Jiwa Kacau pagi tadi n kek butter yang dah setengah loyang dimakan dek anak2 saya

yang nie nak bawak g melaka bekal utk adek kat uitm


nie bagi Dibah...nanti2 akak wat muffin yea Dib


No comments:

Post a Comment